Słówka po angielsku dla dzieci
49,00 zł – 99,00 zł
Program „Słówka po angielsku dla dzieci – Colours, School, Toys, Food” jest zogniskowany wokół tematów takich jak Colours, School, Toys, Food. Wykorzystując interaktywne ćwiczenia, w sposób praktyczny uczymy dzieci słownictwa oraz rozwijamy ich umiejętności komunikacyjne nadając nauce formę zabawy. Ten program zawiera prawdziwe bogactwo wiedzy, które przeniesie przedszkolaki oraz uczniów wczesnoszkolnych w różnorodne obszary życia i otoczenia. Ćwiczenia interaktywne są dostosowane do poziomu dzieci w wieku 5–9 lat. Każdy temat leksykalny, wraz z towarzyszącymi mu ćwiczeniami, został podzielony na poziomy: Basic i Advanced. Poziom Basic różni się od poziomu Advanced głównie ilością nowego słownictwa poznawanego w ramach konkretnego działu. Poziom Advanced wykracza swoją zawartością poza podstawę programową, dając możliwość opanowania zwrotów, z którymi, w ramach szkolnego toku nauczania, uczniowie zaznajamiają się dopiero na późniejszych etapach nauki języka angielskiego.
Kolory – Colours
Program „Słówka po angielsku dla dzieci”, przy wykorzystaniu gier i zabaw, pomoże poznać i utrwalić słówka związane z nazwami kolorów w języku angielskim. Angielski dla dzieci jest więc idealnym sposobem na utrwalenie w pamięci zarówno najmłodszych, jak też i starszych uczniów określeń, poprawnej wymowy oraz pisowni nazw kolorów.
Szkoła – School
Jeśli chcesz przećwiczyć z dzieckiem słownictwo związane ze szkołą, ćwiczenia, które przygotowaliśmy, będą idealnym rozwiązaniem. Materiał zgromadzony w programie pozwoli uczniowi przy okazji zabawy utrwalić najważniejsze słówka z tej dziedziny, związane z nimi zwroty oraz ich prawidłową wymowę i pisownię. Nasze gry edukacyjne w jasny i zrozumiały sposób uczą dzieci nazw przyborów szkolnych oraz szkolnego wyposażenia po angielsku, dzięki czemu uczniowie szybko zapamiętują nowe informacje.
Zabawki – Toys
Nasze quizy interaktywne sprawią, że nazwy zabawek po angielsku nie będą już dłużej sprawiały problemów. „Słówka po angielsku dla dzieci” to wspaniały sposób, by utrwalić nową partię słownictwa związanego z zabawkami w ramach pożytecznej i wartościowej rozrywki. Pasjonujące quizy spowodują, że uczeń o wiele szybciej zapamięta angielskie słownictwo. Sposób przekazywania wiedzy dotyczącej nazw zabawek w programie „Słówka po angielsku dla dzieci” jest dostosowany do wieku przedszkolaków i dzieci wczesnoszkolnych, dzięki czemu są one zmotywowane, by chętnie i bez namów wykonywać zawarte w nim zadania.
Jedzenie – Food
W ten części programu zgromadzone zostały quizy interaktywne, które pomagają dzieciom nauczyć się słówek związanych z jedzeniem. Dział zawiera słownictwo związane z nazwami posiłków, owocami i warzywami, napojami, daniami i potrawami, jak również z zastawą stołową. Dziecko opanuje materiał leksykalny przydatny w wielu dziedzinach życia dnia codziennego, w sklepie, w restauracji czy na wakacjach. Gry edukacyjne pomogą szybko zapamiętać poprawną wymowę i pisownię wielu słów i wyrażeń, rozbudowując przy tym praktyczny zasób angielskiego słownictwa.
Wybierz swój wariant:
SKU: ANG1CZ
Kategorie: 5-9 lat, Dla Osób Prywatnych, Programy multimedialne
- Element listy #1
- Element listy #1
- Element listy #1
Zawartość zestawu:
- „Słówka po angielsku dla dzieci – Colours, School, Toys, Food” to 157 quizów interaktywnych (około 1500 zadań) rozwijających znajomość słówek, utrwalających poprawną wymowę i pisownię poznanych zwrotów oraz pomagających przećwiczyć w praktyce użycie konstrukcji gramatycznych, jak: “I’ve got..”, “I like…”, “Would you like…?”, “What’s your favourite..?”
- Zestaw „Colours, School, Toys, Food” dla użytkowników indywidualnych różni się w wersjach Online i Pro pod względem dostępu do ćwiczeń.
- Wersja Online zapewnia dostęp do platformy e-learningowej dla dziecka i rodzica/ opiekuna.
- Wersja Pro dodatkowo zawiera pendrive’a z oprogramowaniem przeznaczonym do pracy offline.
Cechy produktu:
Program „Słówka po angielsku dla dzieci”
- jest zgodny z podstawą programową;
- zawiera interaktywne quizy, które angażują uczniów w naukę;
- wykorzystuje multimedia, takie jak grafiki, dźwięki i animacje;
- jest dostosowany do wieku, ponieważ ćwiczenia są specjalnie zaprojektowane dla różnych grup wiekowych (klasy 1–4);
- zawiera zadania związane z tematami: Colours, School, Toys, Food.
- „Słówka po angielsku dla dzieci – Colours, School, Toys, Food” jest częścią kompletu do nauki języka angielskiego Angielski ONLINE dla dzieci | ALL-in-ONE, który wspiera rozwój słownictwa i umiejętności językowych u najmłodszych.
Zakres merytoryczny programu:
Program „Słówka po angielsku dla dzieci” zawiera quizy z obszarów: Colours, School, Toys, Food. Podczas rozwiązywania zadań w ramach każdego z tematów językowych dziecko ćwiczy:
- zapamiętywanie nowego słownictwa
- umiejętności konwersacyjne – rozumienie pytań, odpowiadanie na pytania
- poprawną angielską wymowę – słuchanie i powtarzanie za lektorem native speakerem
- rozumienie ze słuchu – rozwijanie umiejętności rozumienia mówionego języka angielskiego w kontekście danego tematu
- poprawną pisownię
- rozpoznawanie słówek i zwrotów – zabawy typu Memory, które pomagają w utrwaleniu słownictwa związanego z danym tematem.
COLOURS
Słownictwo:
- Kolory: red, blue, green, orange, yellow, black, white, pink, grey, brown, purple, dark blue, dark green, dark red, light blue, light green, light red, light brown
Ćwiczenie zadawania pytań i odpowiedzi na pytania:
- What colour is it?
- What is your favourite colour?
- What colour is your…?
Przykładowe ćwiczenia:
- Uczniowie utrwalają nazwy kolorów. Zadanie polega na tworzeniu multimedialnych zdjęć, składających się z obrazu i nagrania, a następnie przyporządkowywaniu ich do odpowiednio podpisanych miejsc w albumie. Słownictwo obejmuje: red, blue, green, orange, yellow, black, white, pink. Ćwiczenie jest kompleksowe, interaktywne i praktyczne, ponieważ łączy różne formy nauki (wizualną i słuchową), co pomaga uczniom lepiej zapamiętać i zrozumieć nowe słówka.
- Ćwiczenie koncentruje się na prawidłowej pisowni nazw kolorów. Dzieci słuchają nazwy koloru w języku angielskim, a następnie układają ją z rozsypanych literek. Jest to praktyczny i interaktywny quiz, ponieważ angażuje uczniów w aktywne słuchanie, pisanie oraz skojarzenie wymowy z podpisem obrazka przedstawiającego dany kolor.
- Gra typu Memory, w trakcie której uczniowie utrwalają nazwy kolorów, odkrywając karty i znajdując pary prezentujące ten sam obrazek. Przy dobrym połączeniu kart usłyszą poprawną wymowę wyrażenia. W grze użyto słownictwa: red, blue, green, orange, yellow, black, white, brown, purple, grey, pink. Gra jest kompleksowa, interaktywna i praktyczna, ponieważ łączy elementy zabawy z nauką, co zwiększa zaangażowanie uczniów i pomaga im w trwałym zapamiętywaniu słownictwa.
SCHOOL
Słownictwo:
- Przybory szkolne: pen, pencil, rubber, pencil case, school bag, ruler, scissors, pencil sharpener, highlighter, book, notebook
- Wyposażenie sal lekcyjnych: chair, desk, blackboard, bin, chalk, whiteboard, sponge
- Osoby w szkole: teacher, student
Ćwiczenie konstrukcji, zadawania pytań i odpowiedzi na pytania:
- I’ve got…/ I haven’t got…/ He’s got… / He hasn’t got…
- Have you got…?
- Has he/she got…?
Przykładowe ćwiczenia:
- Zadaniem ucznia jest odkrywanie kolejnych puzzli i wysłuchiwanie poprawnej wymowy słówek z zakresu szkolnego słownictwa. Klikając odkryte już puzzle, uczeń może ponownie odtworzyć wymowę, co pomaga w utrwaleniu słownictwa. Ćwiczenie obejmuje również grę typu Memory, która wzmacnia pamięć i kojarzenie słówek.
- Poprawna wymowa słówek i utrwalenie nazw przyborów szkolnych oraz wyposażenia klas lekcyjnych – uczeń ćwiczy słownictwo poprzez łączenie grafik z odpowiadającymi im nazwami oraz szukanie słówek w rozsypance literowej. Kliknięcie nazwy powoduje odtworzenie nagrania, dzięki czemu uczeń utrwala również poprawną wymowę ćwiczonych słówek.
- Dialogi o szkole – zadaniem ucznia jest wysłuchanie pytania o przybory szkolne i odpowiedź na te pytanie zgodnie z obrazkową podpowiedzią.. Ćwiczenie rozwija umiejętność rozumienia ze słuchu, utrwala słownictwo z zakresu „szkoła” jak również pozwala powtórzyć i utrwalić konstrukcję gramatyczną “have got”.
TOYS
Słownictwo:
- Nazwy zabawek: ball, doll, car, trampoline, board game, skateboard, roller skates, teddy bear, bike, rattle, tablet, mobile phone, MP3 player, plane, train, kite, boat, scooter, bricks
Ćwiczenie konstrukcji, zadawania pytań i odpowiedzi na pytania:
- I’ve got…/ I haven’t got…/ He has got…/ He hasn’t got…
- Have you got…?
- Has he/she got…?
Przykładowe ćwiczenia:
- Uczniowie utrwalają nazwy zabawek. Zadanie polega na tworzeniu multimedialnych zdjęć, składających się z obrazu i nagrania, a następnie przyporządkowywaniu ich do odpowiednio podpisanych miejsc w albumie. Słownictwo obejmuje: ball, doll, car, trampoline, board game, skateboard, roller skates, teddy bear, bike. Ćwiczenie jest kompleksowe, interaktywne i praktyczne, ponieważ łączy różne formy nauki (wizualną i słuchową), co pomaga uczniom lepiej zapamiętać i zrozumieć nowe słówka.
- Gra Memory – poznawanie angielskich słówek. Uczniowie grając w Memory, utrwalają nazwy zabawek w języku angielskim. Gra polega na odkrywaniu kart i znajdywaniu par, co pomaga w zapamiętywaniu słownictwa w interaktywnej i zabawnej formie.
- Zabawki do pudełka! Ćwiczenie umiejętności wykorzystania konstrukcji “have got” i utrwalenie słownictwa z zakresu „zabawki”. Zadaniem ucznia jest zbudowanie poprawnego zdania na podstawie obrazkowej podpowiedzi. To ćwiczenie wspiera rozwijanie umiejętności mówienia w języku angielskim.
FOOD
Słownictwo:
- Owoce: apple, orange, banana, plum, peach, lemon, cherry, pear, pineapple, watermelon, strawberry, raspberry, tangerine, kiwi, grapes
- Warzywa: Potato, tomato, carrot, onion, cucumber, peas, lettuce, garlic, broccoli, cauliflower, bean, corn
- Posiłki: breakfast, lunch, snack, dinner, supper
- Dania: chicken, salad, pizza, hamburger, chips, sandwich, fish, soup, rice, pasta, fast food, spaghetti, omelette, sausage, cornflakes, cereal
- Napoje: water, milk, cola, lemonade, tea, apple juice, orange juice, coffee, hot chocolate, yoghurt, fizzy drinks
- Zastawa stołowa: glass, mug, plate, bowl, fork, knife, spoon, tray
- Produkty spożywcze: ham, cheese, egg, bread, roll, butter, cream, cottage cheese, salt, pepper, sugar, flour, ketchup
- Desery: ice cream, chocolate, muffin, cake, crisps.
Ćwiczenie zadawania pytań i odpowiedzi na pytania:
- Would you like some apples/water/spaghetti…?
- Do you like…?
- I like…./ I don’t like / He likes…/ He doesn’t like…
- What’s your favourite food/drink, vegetable…?
- What do you have for breakfast/lunch…?
- Can you pass me…?
Przykładowe ćwiczenia:
- Uczniowie utrwalają nazwy owoców. Zadanie polega na tworzeniu multimedialnych zdjęć, składających się z obrazu i nagrania, a następnie przyporządkowywaniu ich do odpowiednio podpisanych miejsc w albumie. Słownictwo obejmuje: apple, orange, banana, plum, peach, lemon, cherry, pear. Ćwiczenie jest kompleksowe, interaktywne i praktyczne, ponieważ łączy różne formy nauki (wizualną i słuchową), co pomaga uczniom lepiej zapamiętać i zrozumieć nowe słówka.
- Ćwiczenie koncentruje się na prawidłowej pisowni nazw warzyw. Dzieci słuchają nazwy warzywa w języku angielskim a następnie układają jego nazwę z rozsypanych literek. Jest to praktyczny i interaktywny quiz, ponieważ angażuje uczniów w aktywne słuchanie, pisanie oraz skojarzenie podpisu, wymowy oraz obrazka przedstawiającego dane warzywo.
- Gra typu Memory, w której uczniowie utrwalają nazwy napojów, odkrywając karty i znajdując pary prezentujące ten sam obrazek. Przy dobrym połączeniu kart uczniowie usłyszą poprawną wymowę wyrażenia. W grze użyto słownictwa: water, milk, cola, lemonade, tea, apple juice, orange juice, coffee, hot chocolate, yoghurt, fizzy drinks. Gra jest kompleksowa, interaktywna i praktyczna, ponieważ łączy elementy zabawy z nauką, co zwiększa zaangażowanie uczniów i pomaga w trwałym zapamiętywaniu słownictwa.
Opis oprogramowania:
Typ licencji
Oprogramowanie „Słówka po angielsku dla dzieci – Colours, School, Toys, Food” w wersji Online jest, dla użytkowników indywidualnych, objęte 12-miesięczną licencją. Wersja Pro obejmuje dwa warianty: dostęp online oraz pendrive’a z programem przeznaczonym do użytku offline. Licencja na dostęp online jest ważna przez 12 miesięcy, a licencja na pendrive’a jest nieograniczona czasowo.
Typ nośnika
Wersja Online: umożliwia korzystanie z platformy edukacyjnej przez Internet, bez potrzeby posiadania fizycznego nośnika danych.
Wersja Pro: obejmuje dostęp online oraz pendrive’a z programem, który można zainstalować na komputerze za pomocą klucza aktywacyjnego.
Ilość stanowisk offline
Wersja Pro (oprócz stanowiska online) gwarantuje 1 stanowisko offline. Oprogramowanie należy przenieść z dostarczonego pendrive’a na dysk komputera z systemem Windows. Po aktywacji numeru seryjnego można korzystać z programu na tym komputerze bez konieczności posiadania dostępu do Internetu. Oprogramowanie w wersji Online nie zawiera stanowiska offline.
Ilość stanowisk online
W każdej wersji (Online, Pro), oprogramowanie „Słówka po angielsku dla dzieci – Colours, School, Toys, Food” obejmuje 2 stanowiska online dla użytkowników prywatnych: jedno dla dziecka, które za udział w interaktywnych ćwiczeniach, zdobywa punkty i nagrody oraz jedno dla rodzica/ opiekuna, który może wspomagać proces nauki i monitorować postępy dziecka.
Sposób użytkowania oprogramowania
Wersja Online oprogramowania „Słówka po angielsku dla dzieci – Colours, School, Toys, Food” działa na wszystkich urządzeniach z systemami operacyjnymi Windows, MacOS, iOS i Android: komputerze, tablecie i smartfonie. Zapewnia dostęp online dla rodziców/ opiekunów, co umożliwia monitorowanie postępów ucznia oraz dostosowywanie materiałów edukacyjnych do jego indywidualnych potrzeb. Eliminuje również konieczność instalacji oprogramowania na konkretnym urządzeniu, co pozwala na dostęp online do dodatkowych funkcji i zasobów edukacyjnych.
Wersja Pro zawiera dostęp online oraz pendrive’a z oprogramowaniem, które, po przegraniu na dysk komputera z systemem Windows i wpisaniu numeru seryjnego, umożliwia korzystanie z programu offline. Użytkownicy mogą używać z programu bez konieczności uzyskania dostępu do Internetu, w dowolnym miejscu, co jest przydatne np. w podróży. Dodatkowo, eliminuje to problemy z niestabilnym połączeniem internetowym. Dzięki temu użytkownicy są bardziej niezależni od warunków zewnętrznych i mogą korzystać z oprogramowania, kiedy maja taką potrzebę. Wersja Pro zawiera również dostęp do ćwiczeń online. Są one zgodne z oprogramowaniem dostarczanym na pendrivie, co zapewnia płynność i łatwość przejścia między trybami pracy.
Funkcje oprogramowania
Ćwiczenia edukacyjne online na komputer, tablet, smartfon – bez konieczności instalacji oprogramowania.
Monitorowanie postępów dziecka przez rodziców/ opiekunów.
Możliwość korzystania z ćwiczeń interaktywnych bez połączenia z Internetem (wersja Pro).
Automatyczna kontrola poprawności wykonania zadania.
Nauczanie dostosowane do indywidualnych potrzeb dzieci.
Bogata i zachęcająca do nauki szata graficzna.
Grywalizacja w postaci punktów i nagród za rozwiązywanie ćwiczeń.
Materiał edukacyjny uporządkowany według podziału na przedmioty, klasy i tematy szkolne.
Czytelne instrukcje quizów i gier: tekstowe, obrazkowe, w postaci samouczków.
Stopniowe zwiększanie trudności ćwiczeń.
Materiał dostosowany do pracy z uczniami zagrożonymi wystąpieniem dysleksji oraz wykazujących specjalne potrzeby edukacyjne.
Zalety naszego oprogramowania:
Program „Słówka po angielsku dla dzieci – Colours, School, Toys, Food” jest:
- praktyczny – koncentruje się na zdobyciu i utrwaleniu przydatnej wiedzy;
- interaktywny – zawiera angażujące, wymagające aktywności umysłowej ćwiczenia, dzięki którym nauka staje się ciekawsza i bardziej satysfakcjonująca;
- zróżnicowany – obejmuje szeroki zakres zadań i aktywności;
- zaplanowany tak, aby stopniowo zwiększać trudność ćwiczeń;
- multimedialny – zawiera grafiki, nagrania i animacje;
- motywujący do nauki – został wzbogacony o elementy grywalizacji;
- skuteczny – multimedialne materiały pomagają lepiej przyswajać nowe angielskie słówka z następujących dziedzin: kolory, szkoła, zabawki oraz jedzenie i ułatwiają zrozumienie zagadnień gramatycznych wykorzystujących konstrukcje „I like..”,„have got”, „would you like”, „what’s your favourite..?”, „can you pass me..?”;
- dostosowany do indywidualnych potrzeb – dopasowanie ćwiczeń do wieku uczniów pozwala na efektywną naukę, odpowiednią do poziomu dziecka na danym etapie rozwoju.