Edukacja wczesnoszkolna
2450,00 zł – 3490,00 zł
Oprogramowanie multimedialne EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA POLSKI, MATEMATYKA, PRZYRODA jest kompleksowym narzędziem do nauki języka polskiego, matematyki oraz przyrody w klasach 0–3. Materiał został podzielony na przedmioty i klasy. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, uczniowie osiągają doskonałe rezultaty i lepiej przyswajają wymagane na tym etapie treści. Są także bardziej zmotywowani do nauki.
Wybierz swój wariant:
SKU: IEWCZ
Kategorie: Dla Szkół, Firm i Instytucji, Klasa 1-3, Programy multimedialne
- Element listy #1
- Element listy #1
- Element listy #1
Zawartość zestawu:
- 825 quizów interaktywnych (ponad 8000 zadań) obejmujących zagadnienia wymagane w programie klas 0–3 w obszarze edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej (ćwiczenia typu wpisz, uzupełnij, wybierz, połącz liniami, połącz w pary i wiele innych).
- Program edukacyjno-terapeutyczny do zastosowania w szkole, a także podczas terapii pedagogicznej.
- Skład zestawu oprogramowania zmienia się w zależności od wybranej wersji (Standard, Online, Pro). Wersja Standard zawiera pendrive’a, który umożliwia łatwą instalację oprogramowania na komputerze szkolnym. Wersja Online jest udostępniana cyfrowo, poprzez dane logowania do konta, na którym znajdują się zamówione stanowiska dla nauczycieli i uczniów. Wersja Pro integruje obie te opcje, mając w swym składzie zarówno materialnego pendrive’a, jak i dostęp online.
- Zestaw artykułów dotyczących diagnozowania i terapii dysleksji.
- Dostęp do narzędzia diagnostycznego online, które umożliwia wstępną diagnozę dysleksji.
- Program “Edukacja wczesnoszkolna” obejmuje trzy odrębne moduły: Edukację Polonistyczną, Matematyczną i Przyrodniczą, które są również dostępne jako samodzielne programy.
Cechy produktu:
- Zakres ćwiczeń programu Edukacja wczesnoszkolna jest zgodny z podstawą programową: dobór treści jest dostosowany do wymagań w obszarze edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej na etapie edukacji wczesnoszkolnej, a sposób organizacji zadań, w podziale na przedmioty i klasy, umożliwia uczniom stopniowe rozwijanie umiejętności wymaganych na tym etapie kształcenia.
- Program nadaje się do pracy z klasą na lekcji, na zajęciach wyrównawczych lub korekcyjno-kompensacyjnych, a także doskonale sprawdza się podczas pracy indywidualnej z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym tych, którzy są zagrożeni wystąpieniem dysleksji, dysortografii i dyskalkulii.
- Interaktywne quizy matematyczne i gry edukacyjne pozwalają połączyć naukę z zabawą, angażują i zachęcają do aktywnego udziału w lekcji, co pozytywnie wpływa na skuteczność i efektywność tej formy zdobywania wiedzy.
- Program multimedialny stanowi największy na rynku wybór angażujących materiałów edukacyjnych. Sprawia to, że lekcje są bardziej atrakcyjne dla uczniów, a Nauczyciele korzystają z gotowego innowacyjnego rozwiązania, które w kompleksowy sposób obejmuje program nauczania w obszarze edukacji wczesnoszkolnej.
Zakres merytoryczny programu:
Oprogramowanie EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA składa się z trzech, dostępnych również osobno, programów: EDUKACJA POLONISTYCZNA, EDUKACJA MATEMATYCZNA oraz EDUKACJA PRZYRODNICZA, które zostały połączone w jedną całość. Dzięki takiemu rozwiązaniu Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej ma dostęp do wszystkich niezbędnych treści w podziale na przedmioty i klasy. Zakres merytoryczny oprogramowania w pełni odpowiada treściom pojedynczych programów.
JĘZYK POLSKI
KLASA 1
Nauka alfabetu, czytania, pisania, sylaby, rodzaje głosek. Zadania i quizy do nauki liter polskiego alfabetu polegające na rozpoznawaniu liter, dopasowywaniu odpowiednich małych i wielkich liter, poznawaniu pisowni wyrazów, a także na układaniu wyrazów z podanych literek. Nauka czytania w oparciu o sylaby, dzielenie wyrazów na sylaby, rozpoznawanie samogłosek i spółgłosek. Materiał jest ćwiczony w oparciu o wybrane szeregi liter, tak, żeby umożliwić dziecku stopniowe poznawanie całego alfabetu, natomiast w ramach podsumowania do podanych rozwiązań zadań dodano zadania obejmujące cały alfabet.
KLASA 2
Program obejmuje główne działy z zakresu edukacji polonistycznej: trudności ortograficzne, litery, głoski, sylaby, części mowy oraz budowę zdań. Ćwiczenia ortograficzne pomagają utrwalić znajomość zasad pisowni „rz” i „ż”, „u” i „ó” oraz „ch” i „h”. Ponadto dzieci trenują dzielenie wyrazów na litery, głoski i sylaby, rozpoznawanie samogłosek i spółgłosek, naukę alfabetu, a także sylabizowanie i tworzenie wyrazów z sylab. Quizy zawierają także materiał dotyczący rozpoznawania odmiennych i nieodmiennych części mowy, budowy i szyku zdań oraz użycia znaków interpunkcyjnych dostosowanych do rodzaju zdania.
KLASA 3
Program obejmuje główne działy w zakresie edukacji polonistycznej i zapewnia możliwość rozwijania umiejętności opanowanych w klasie drugiej m.in. w zakresie tak zwanych „wyjątków ortograficznych”, liter, głosek, sylab, części mowy, reguł budowy zdań oraz tworzenia różnych form pisemnych. Ćwiczenia ortograficzne dotyczą zasad pisowni „rz” i „ż”, „u” i „ó” oraz „ch” i „h”, rozwijane są umiejętności z zakresu dzielenia wyrazów na sylaby oraz układania wyrazów z sylab. Szczególny nacisk kładziony jest na odmienne i nieodmienne części mowy. Uczniowie ćwiczą umiejętność rozpoznawania rzeczowników, czasowników, przymiotników, przysłówków i przyimków w zdaniu, a także uczą się odmieniać części mowy i stosować je we właściwej formie. Quizy umożliwiają też opanowanie umiejętności poprawnego formułowania zdań pojedynczych i złożonych, a także rozpoznawania i tworzenia krótkich form pisemnych, takich jak ogłoszenie, zaproszenie czy list.
MATEMATYKA
Klasa 1
Quizy interaktywne do nauki matematyki przez zabawę: rozumienie liczb, posługiwanie się liczbami, liczenie, dodawanie i odejmowanie, nazywanie i rozpoznawanie figur geometrycznych, odczytywanie godzin na zegarze, nazywanie miesięcy i dni tygodnia, posługiwanie się kalendarzem, obliczenia pieniężne, wirtualna nauka mierzenia i ważenia.
Klasa 2
Ćwiczenia na rozumienie stosunków przestrzennych i cech wielkościowych, a także rozumienie liczb i ich własności. Quizy do nauki szybkich rachunków pamięciowych: dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia, które można ćwiczyć również w trakcie wykonywania obliczeń praktycznych na pieniądzach, mierzenia długości oraz odczytywania temperatury. Gry rozwijające znajomość geometrii: rozumienie pojęć geometrycznych, rozpoznawanie figur, liczenie ich boków, układanie figur z elementów.
Klasa 3
Quizy rozwijające umiejętności matematyczne: stosunki przestrzenne, cechy wielkościowe, obliczenia pamięciowe, kolejność wykonywania działań i sprytne sposoby na szybsze liczenie, liczenie obwodu figury geometrycznej, tworzenie symetrycznych rysunków. Gry interaktywne do nauki matematyki w praktyce: proste zadania tekstowe, zastosowanie matematyki w sytuacjach życiowych oraz innych obszarach edukacji, ćwiczenia z kalendarza i zegara, obliczenia pieniężne, ćwiczenia z miar.
PRZYRODA
KLASA 1
Wprowadzenie dziecka w świat fauny i flory. Zadania i quizy do nauki pojęć i terminów dotyczących rytmu życia przyrody, zmienności pór roku, a także rozumienia określonych zjawisk atmosferycznych. Ćwiczenia obejmują także takie zagadnienia, jak: przyroda ożywiona i nieożywiona, układ słoneczny, zdrowy tryb życia czy zmysły człowieka.
KLASA 2
Quizy edukacyjne dotyczące takich tematów, jak: rozpoznawanie wybranych zwierząt i roślin w ich naturalnym środowisku przyrodniczym, rozpoznawanie wybranych ekosystemów i ich funkcji (np. las i warstwy lasu), ochrona przyrody, segregowanie odpadów, odnawialne i nieodnawialne źródła energii, zjawiska atmosferyczne i pogoda, pory roku, kierunki świata, krajobrazy Polski, zdrowe żywienie.
KLASA 3
Zadania rozszerzające wiadomości o roślinach (rośliny zbożowe, oleiste, okopowe, drzewa liściaste i iglaste, grzyby jadalne i niejadalne), quizy o zwierzętach ze wszystkich kontynentów; elementy podstaw geografii, mapa Polski, flagi i stolice wybranych państw; podstawowe informacje o budowie anatomicznej człowieka.
Opis oprogramowania:
Typ licencji
Oprogramowanie „Edukacja wczesnoszkolna” w wersji Standard (na pendrivie) jest bezterminowo licencjonowane dla placówek edukacyjnych, zaś wersja Online jest dostępna na podstawie licencji instytucjonalnej ważnej przez 12 miesięcy. EduProgram Pro gwarantuje bezterminową licencję offline i 12-miesięczną online, w zależności od modułu.
Typ nośnika
Program „Edukacja wczesnoszkolna” w wersji Standard zawiera nośnik danych w postaci pendrive’a, który umożliwia instalację programu na komputerze. Aktywacja programu następuje za pomocą klucza aktywacyjnego. Proces aktywacji wymaga dostępu do Internetu, zapewniając pełną funkcjonalność oprogramowania.
EduProgram Online umożliwia korzystanie z platformy edukacyjnej (edukacje polonistyczna, matematyczna, przyrodnicza) wyłącznie za pośrednictwem sieci internetowej, bez konieczności posiadania nośnika danych. Korzystanie z programu odbywa się online, co zapewnia wygodę użytkowania i szybki dostęp do zasobów edukacyjnych.
Wersja Pro stanowi kombinację rozwiązań, zapewniając zarówno pendrive z instalacją programu, jak i dostęp online. Dzięki temu użytkownicy mogą korzystać z oprogramowania w dowolny sposób, uwzględniając swoje preferencje i potrzeby.
Ilość stanowisk offline
Program „Edukacja wczesnoszkolna” w wersji Standard zawiera 3 stanowiska offline z opcją instalacji oprogramowania na trzech komputerach stacjonarnych lub laptopach. Korzystanie z oprogramowania nie wymaga dostępu do Internetu. Istnieje możliwość kupienia dodatkowych nauczycielskich stanowisk offline.
Oprogramowanie w wersji Online nie daje dostępu do stanowisk offline.
EduProgram w wersji Pro obejmuje stanowiska offline tak jak wersja Standard. Dodatkowo, użytkownicy mają możliwość korzystania z kont online, co pozwala im na dostęp do dodatkowych funkcji i zasobów przez Internet.
Ilość stanowisk online
Oprogramowanie „Edukacja wczesnoszkolna” w wersji Online ma w składzie 3 stanowiska online dla nauczycieli i 50 indywidualnych stanowisk online uczniowskich. Istnieje możliwość zakupienia dodatkowych stanowisk online dla nauczycieli i uczniów.
Wersja Pro obejmuje stanowiska offline tak jak wersja Standard oraz stanowiska online jak wersja EduProgram Online. Ćwiczenia w wersji online są zgodne z oprogramowaniem dostarczanym na pendrivie. Dostęp online umożliwia śledzenie postępów ucznia, a także dostosowanie materiałów edukacyjnych do jego indywidualnych potrzeb.
Program w wersji Standard nie zawiera stanowisk online.
Sposób użytkowania oprogramowania
Program „Edukacja wczesnoszkolna” w wersji standard (offline) przeznaczony jest do instalacji na komputerach z systemem Windows. Można go używać bezpośrednio na komputerze lub wyświetlać na monitorze/ tablicy interaktywnej. Działa bez potrzeby połączenia z Internetem, co czyni go idealnym do wspólnego wykonywania ćwiczeń, podczas których dzieci na zmianę rozwiązują quizy.
EduProgram Online działa na komputerach, tabletach i smartfonach z systemami Windows, MacOS, iOS oraz Android. Uczniowie i nauczyciele mają własne konta, co pozwala na samodzielne wykonywanie ćwiczeń i śledzenie wyników.
EduProgram Pro łączy funkcje wersji Standard i Online, pozwalając na offline’ową instalację w systemie Windows oraz dostęp online na różnych urządzeniach i systemach operacyjnych i zapewniając większą dowolność sposobu użytkowania.
Funkcje oprogramowania
Program „Edukacja wczesnoszkolna” ma charakter edukacyjny i terapeutyczny. Został też wyposażony w automatyczną kontrolę poprawności wykonania zadania. Jest kompatybilny z tablicą interaktywną, monitorem interaktywnym, projektorem multimedialnym, komputerem, urządzeniami mobilnymi, oraz różnymi systemami operacyjnymi (w zależności od wersji).
Zalety naszego oprogramowania:
W świecie dynamicznie rozwijających się technologii, korzystanie z odpowiednich narzędzi edukacyjnych odgrywa istotną rolę w rozwijaniu umiejętności i potencjału dzieci na wczesnym etapie edukacji. Oprogramowanie EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA POLSKI, MATEMATYKA, PRZYRODA to wszechstronny zestaw ćwiczeń interaktywnych, mających na celu kształtowanie umiejętności kluczowych dla dzieci w młodszych klasach szkoły podstawowej.
Oprogramowanie pozwala realizować indywidualne podejście do ucznia poprzez dostosowanie rodzaju i poziomu zadań do potrzeb i umiejętności konkretnego dziecka, dzięki czemu może ono rozwijać się zgodnie ze swoimi możliwościami. Nauka przez zabawę oraz elementy interaktywne sprawiają, że dzieci angażują się w proces nauczania i chętnie rozwiązują zadania w ciekawej i przystępnej formie gier, quizów czy zagadek. Dla zwiększenia zainteresowania i motywacji uczniów, oprogramowanie wykorzystuje elementy rywalizacji i natychmiastową informację zwrotną, co umożliwia dzieciom szybkie skorygowanie błędów i lepsze zrozumienie omawianych treści. Wszystko to sprawia, że uczniowie nie tylko zdobywają wiedzę w atrakcyjny dla siebie sposób , ale też rozwijają umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, a satysfakcjonujące rezultaty pozytywnie wpływają na ich wiarę we własne możliwości.
W rezultacie oprogramowanie EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA POLSKI, MATEMATYKA, PRZYRODA jest nieocenionym narzędziem, które wspiera wszechstronny rozwój najmłodszych uczniów i kształtuje ich pozytywne nastawienie do nauki już na wczesnym etapie edukacji.