Angielski dla dzieci
49,00 zł – 99,00 zł
Program „Angielski dla dzieci” skupia się na tematach, takich jak Holiday, Week and Month, Weather, Diseases, Professions, Daily Activities Dzięki wykorzystaniu interaktywnych ćwiczeń, które są utrzymane w formie zabawy, w skuteczny i praktyczny sposób uczymy dzieci angielskiego słownictwa oraz rozwijamy ich umiejętności komunikacyjne. Ten program to prawdziwa skarbnica wiedzy, która pomoże dzieciom poznać różne sfery życia i elementy otoczenia. Ćwiczenia interaktywne są dostosowane do poziomu dzieci w wieku 5–9 lat. Każdy temat leksykalny wraz z przypisanymi do niego ćwiczeniami został podzielony na poziom Basic i Advanced. Poziom Basic różni się od poziomu Advanced głównie ilością słownictwa poznawanego w ramach konkretnego działu. Poziom Advanced wykracza swoją zawartością poza podstawę programową, dając możliwość zaznajomienia się z wyrażeniami, które w szkolnym toku nauczania pojawiają się dopiero w późniejszych etapach nauki języka angielskiego.
Wakacje – Holiday. Program „Angielski dla dzieci” pomoże utrwalić przydatne słówka związane z podróżami i wakacjami po angielsku przy wykorzystaniu gier i zabaw. Angielski dla dzieci jest więc idealnym sposobem na utrwalenie zwrotów po angielsku na wakacjach zarówno dla młodszych, jak i starszych dzieci.
Nazwy miesięcy i dni tygodnia – Week and Month. Jeśli chcesz przećwiczyć z dzieckiem dni tygodnia po angielsku, ćwiczenia, które przygotowaliśmy, będą strzałem w dziesiątkę. Ćwiczenia w tym programie umożliwią uczniowi utrwalenie tych słówek, związanych z nimi zwrotów oraz wymowę i pisownię przy okazji zabawy. Nasze gry edukacyjne uczą dzieci nazw miesięcy i dni tygodnia po angielsku w jasny i zrozumiały sposób, dzięki czemu uczeń szybko zapamięta nowe informacje. Angielski dla dzieci nie musi kojarzyć się tylko z odrabianiem lekcji.
Pogoda i pory roku – Weather and Seasons. Sprawdź nasz program i przekonaj się, że nauka słownictwa związanego z pogodą i porami roku po angielsku mogą być dla dzieci wspaniałą zabawą. Są to motywujące ćwiczenia z leksyki w formie ciekawych rebusów, puzzli czy łamigłówek. Angielski dla dzieci to nie tylko nauka, ale także świetnie spędzony czas. Słówka i wyrażenia opisujące pogodę i pory roku po angielsku wykorzystane w tej sekcji to między innymi: spring, summer, autumn, winter, It’s cold, It’s hot, It’s windy, It’s cloudy, It’s foggy, It’s raining, It’s snowing, It’s stormy, It’s sunny.
Choroby po angielsku – Diseases. Gry edukacyjne to świetny sposób, by utrwalić dość trudny temat z języka angielskiego, jakim są choroby. Nasz program dla dzieci pozwoli nie tylko zapamiętać leksykę, lecz także sprawi, że nauka angielskiego będzie świetną rozrywką. W czasie ćwiczenia chorób po angielsku słówka same wejdą do główki. Dziecko nauczy się m.in. słówek: I’m cold, I feel dizzy, I feel sick, I’ve got a headache, I’ve got a cold…
Zawody – Professions. Nasze quizy interaktywne sprawią, że nazwy zawodów po angielsku nie będą już dłużej sprawiały problemów. Angielski dla dzieci to wspaniały sposób, by utrwalić nazwy zawodów po angielsku na zasadzie przyjemnej zabawy. Uczeń o wiele szybciej zapamięta trudne słownictwo dzięki quizom i grom. Zawody po angielsku dla dzieci są dostosowane do ich wieku, więc wykonywanie zadań będzie bardzo motywujące. Dziecko nauczy się m.in.: teacher, police officer, taxi driver, doctor, vet, nurse, dentist i inne.
Aktywności dnia codziennego – Daily Activities. Program “Angielski dla dzieci” to quizy, które sprawią, że nauka angielskich nazw czynności dnia codziennego nie będzie kojarzyć się ze stresem. Gry edukacyjne pomogą szybko zapamiętać czynności dnia codziennego po angielsku, a mały uczeń nawet nie zauważy, że się uczy opisywać swój dzień po angielsku. Dziecko nauczy się wielu nowych słów i zwrotów z kręgu “czas i czynności codzienne”. Dziecko nauczy się m.in. słówek: get up, get dressed, go to school, have breakfast, have lunch, have dinner, go home, watch TV, do homework, go to bed, have a shower i innych.
Wybierz swój wariant:
SKU: ANG4CZ
Kategorie: 5-9 lat, Dla Osób Prywatnych, Programy multimedialne
- Element listy #1
- Element listy #1
- Element listy #1
Zawartość zestawu:
- „Angielski dla dzieci –Holiday, Week and Month, Weather, Diseases, Professions, Daily Activities” dla użytkowników indywidualnych to 72 quizy interaktywne (około 700 zadań), które umożliwiają poznanie i utrwalenie nowych słówek oraz rozwijających umiejętność konwersacji, rozumienia ze słuchu, poprawną pisownię.
- Zestaw występuje w 2 wersjach: Online i Pro.
- Wersja Online oferuje dostęp do platformy e-learningowej dla dziecka i rodzica/opiekuna. Wersja Pro zawiera dodatkowo pendrive z programem do użytku offline.
Cechy produktu:
Program „Angielski dla dzieci – Holiday, Week and Month, Weather, Diseases, Professions, Daily Activities”:
- jest zgodny z podstawą programową;
- zawiera interaktywne quizy, które angażują uczniów w naukę;
- wykorzystuje multimedia, takie jak grafiki, dźwięki i animacje;
- zawiera materiały dźwiękowe nagrane przez osoby, których język angielski jest językiem ojczystym, dzięki czemu uczniowie mają możliwość słuchania autentycznej wymowy i akcentu, co sprzyja lepszemu zrozumieniu i opanowaniu języka angielskiego;
- jest dostosowany do wieku, ponieważ ćwiczenia są specjalnie zaprojektowane dla różnych grup wiekowych (klasy 1-4);
- zawiera zadania związane z tematami: Holiday, Week and Month, Weather, Diseases, Professions, Daily Activities.
- „Słówka po angielsku dla dzieci – Colours, School, Toys, Food” jest częścią kompletu do nauki języka angielskiego Angielski ONLINE dla dzieci | ALL-in-ONE, który wspiera rozwój słownictwa i umiejętności językowych u najmłodszych.
Zakres merytoryczny programu:
Program „Angielski dla dzieci” zawiera quizy z obszarów: Holiday, Week and Month, Weather, Diseases, Professions, Daily Activities. W trakcie nauki z quizami i grami interaktywnymi dziecko ćwiczy w obrębie każdego tematu:
- poznawanie i utrwalanie nowego słownictwa
- umiejętności konwersacyjne – rozumienie pytań, odpowiadanie na pytania
- poprawną angielską wymowę – słuchanie i powtarzanie za lektorem native speakerem
- rozumienie ze słuchu – rozwijanie umiejętności rozumienia mówionego języka angielskiego w kontekście danego tematu
- poprawną pisownię
- zapamiętywanie i kojarzenie słówek i zwrotów – zabawy typu Memory, które pomagają w utrwaleniu słownictwa związanego z danym tematem.
HOLIDAY
Słownictwo:
- Miejsca wypoczynku: mountains, beach, lake, seaside, abroad, in the mountains, at the seaside, by the lake, on the beach, in the countryside, at home, at the campsite, in the forest, at my grandparents’
- Cel podróży: abroad, go to my grandparents’, to the beach, to the countryside, to the lake, to the mountains, to the seaside
- Czynności wykonywane na wakacjach: play in water, sunbathe, visit places, take photos, go skiing, buy souvenirs, go hiking, snorkel
Ćwiczenie odpowiedzi na pytania:
- Where do you spend your holidays?
- Where do you go on holiday?
- What do you do on holidays?
- Where do you spend your holidays?
Przykładowe ćwiczenia:
- Uczniowie utrwalają nazwy miejsc wypoczynku oraz czynności wykonywanych na wakacjach. Zadanie polega na tworzeniu multimedialnych zdjęć, składających się z obrazu i nagrania, a następnie przyporządkowywaniu ich do odpowiednio podpisanych miejsc w albumie. Słownictwo obejmuje: abroad, in the countryside, at home, at the campsite, in the forest, at my grandparents’, snorkel, do hiking, buy souvenirs. Ćwiczenie jest kompleksowe, interaktywne i praktyczne, ponieważ łączy różne formy nauki (wizualną, słuchową i praktyczną), co pomaga uczniom lepiej zapamiętać i zrozumieć nowe słówka.
- Ćwiczenie koncentruje się na rozumieniu ze słuchu i utrwalaniu słownictwa związanego z wakacjami. Dzieci słuchają dialogu między rówieśnikami i muszą wskazać obrazki, które przedstawiają temat rozmowy. Jest to praktyczny i interaktywny quiz, ponieważ angażuje uczniów w aktywne słuchanie i identyfikowanie odpowiednich obrazków, co sprzyja lepszemu przyswajaniu języka w kontekście rzeczywistych sytuacji.
- Gra typu memory, w której uczniowie utrwalają miejsca wypoczynku i aktywności wakacyjne, odkrywając karty i znajdywając pary prezentujące ten sam obrazek. Przy dobrym połączeniu kart uczniowie usłyszą poprawną wymowę wyrażenia. W grze użyto słownictwa: in the mountains, at the seaside, by the lake, on the beach, play in water, sunbathe, visit places, take photos, go skiing, abroad, in the countryside, at home, at the campsite, in the forest, at my grandparents’, snorkel, do hiking, buy souvenirs. Gra jest kompleksowa, interaktywna i praktyczna, ponieważ łączy elementy zabawy z nauką, co zwiększa zaangażowanie uczniów i pomaga w trwałym zapamiętywaniu słownictwa.
WEEK AND MONTH
Słownictwo:
- Miesiące: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December
- Dni tygodnia: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday
- Aktywności: go hiking, go to the swimming pool, hang out with friends, have music lesson, play basketball, play computer games, play football, play volleyball, ride a bike, run, visit my grandma, watch DVDs, Saturday.
Ćwiczenie odpowiedzi na pytanie o plany po angielsku:
- “What do you do on ….?”
Przykładowe ćwiczenia:
- Nauka słownictwa, rozumienia ze słuchu oraz pisowni angielskich nazw miesięcy. Zadanie polega na układaniu z klocków słów przedstawionych na obrazkach i w nagraniach. To ćwiczenie jest kompleksowe, ponieważ angażuje różne zmysły – wzrok i słuch– co sprzyja lepszemu zapamiętywaniu. Jest interaktywne i praktyczne, ponieważ wymaga aktywnego udziału ucznia w procesie nauki.
- Ćwiczenie rozwija umiejętność zadawania pytań i udzielania odpowiedzi w języku angielskim w kontekście planowania aktywności. Uczniowie ćwiczą słownictwo dotyczące nazw aktywności i dni tygodnia, odpowiadając na pytanie “What do you do on …?”. Słyszą pytanie i formułują odpowiedź na podstawie podpowiedzi. Ćwiczenie jest kompleksowe, ponieważ obejmuje słuchanie, mówienie i słownictwo. Jest interaktywne, ponieważ wymaga od ucznia aktywnego uczestnictwa w dialogu, oraz praktyczne, gdyż przygotowuje uczniów do używania języka w codziennych sytuacjach.
- W tym ćwiczeniu uczniowie rozwijają umiejętności rozumienia ze słuchu i planowania. Uczeń słucha nagrania dźwiękowego, a następnie identyfikuje aktywność opisaną w nagraniu i przesuwa ją na odpowiednią kartkę kalendarza. Ćwiczenie jest kompleksowe, ponieważ łączy słuchanie ze zrozumieniem i umiejętności organizacyjne. Jest interaktywne, ponieważ uczniowie muszą aktywnie słuchać i wykonywać działania na kalendarzu, oraz praktyczne, ponieważ uczy planowania i zarządzania czasem w języku angielskim.
WEATHER and SEASONS
Słownictwo:
- Opisywanie pogody: sunny, hot, cold, foggy, cloudy, stormy, windy, It’s cold, It’s hot, It’s windy, It’s cloudy, It’s foggy, It’s raining, It’s snowing, It’s stormy, It’s sunny.
- Pory roku: spring, summer, autumn, winter.
Ćwiczenie odpowiedzi na pytanie:
- “What’s the weather like today?”
Przykładowe ćwiczenia:
- Zadaniem ucznia jest odkrywanie kolejnych puzzli i wysłuchiwanie poprawnej wymowy słówek z zakresu pór roku i pogody. Klikając odkryte już puzzle, uczeń może ponownie odtworzyć wymowę, co pomaga w utrwaleniu słownictwa. Ćwiczenie obejmuje również grę typu memory, która wzmacnia pamięć i kojarzenie słówek.
- Poprawna wymowa słówek i utrwalenie nazw pór roku oraz wyrażeń opisujących pogodę – uczeń ćwiczy słownictwo poprzez łączenie grafik z odpowiadającymi im nazwami oraz szukanie słówek w rozsypance literowej. Kliknięcie nazwy powoduje odtworzenie nagrania, dzięki czemu uczeń utrwala również poprawną wymowę ćwiczonych słówek.
- Dialogi o pogodzie – zadaniem ucznia jest wysłuchanie dialogu pomiędzy dziećmi na temat pogody i wskazanie odpowiednich obrazków przedstawiających temat rozmowy. Ćwiczenie rozwija umiejętności rozumienia ze słuchu oraz utrwala słownictwo z zakresu “pogoda”.
DISEASES
Słownictwo:
- Nazwy chorób i dolegliwości: I’m hot, I’m cold, I feel dizzy, I feel sick, I’ve got a headache, I’ve got a cold.
- Wizyta u lekarza: I’ve got a runny nose, I’ve got a stomach ache, I’ve got a temperature, I’ve got a toothache. I’ve got a sore throat.
Ćwiczenie odpowiedzi na pytanie: “What’s the matter?
- Uczeń ćwiczy udzielanie odpowiedzi w 1 osobie: I feel sick, I feel dizzy, I’m cold, I’m hot, I’ve got a cold, I’ve got a headache, I’ve got a runny nose, I’ve got a stomach ache, I’ve got a temperature, I’ve got a toothache.
- Uczeń ćwiczy udzielanie odpowiedzi w 3 osobie: He’s hot …., He feels sick …., She’s got a temperature.
Przykładowe ćwiczenia:
- Gra Memory – poznawanie angielskich słówek. Uczniowie grając w memory, utrwalają nazwy chorób i dolegliwości w języku angielskim. Gra polega na odkrywaniu kart i znajdywaniu par, co pomaga w zapamiętywaniu słownictwa w interaktywnej i zabawnej formie.
- Dialogi w języku angielskim. Ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu i utrwalenie słownictwa z zakresu “choroby”. Zadaniem ucznia jest wysłuchanie dialogu pomiędzy dziećmi i wskazanie obrazków, które przedstawiają temat rozmowy. To ćwiczenie pomaga w rozwijaniu zdolności słuchania i rozumienia mówionego języka angielskiego.
- Co ci dolega? Ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu i utrwalenie słownictwa z zakresu “choroby”. Zadaniem ucznia jest wysłuchanie pytania dotyczącego stanu zdrowia, a następnie wybranie odpowiedniego obrazka lub słówka, które odpowiada na to pytanie. To ćwiczenie wspiera rozwijanie umiejętności rozumienia i komunikacji w języku angielskim.
PROFESSIONS
Słownictwo:
- Nazwy zawodów: actor, actress, baker, builder, chef, dentist, doctor, fire fighter, nurse, police officer, postman, shop assistant, singer, soldier, taxi driver, teacher, vet, waiter
- Miejsca pracy: hospital, police station, restaurant, school, supermarket.
Ćwiczenie odpowiedzi na pytania:
- Pytanie o zawód rodziców. “What does your dad/mum do?”
- Pytania o miejsce pracy rodziców. “Where does your mum/dad work?”
Przykładowe ćwiczenia:
- Dzieci uczą się nowego słownictwa związanego z zawodami poprzez interaktywny dialog. W trakcie ćwiczeń słuchają rozmowy między postaciami i wybierają odpowiednie obrazki, co rozwija ich umiejętność rozumienia mówionego języka angielskiego.
- Dzieci doskonalą umiejętność rozumienia języka angielskiego, słuchając nagrania dźwiękowego i wskazując postacie związane z zawodami, które słyszą. To zabawa, która angażuje ich słuch i umysł, stymulując rozwój kompetencji językowych.
- Poprzez różnorodne aktywności, takie jak układanie literowych klocków czy rozwiązywanie słownych zagadek, dzieci uczą się pisowni i rozpoznawania zawodów po angielsku. Przykłady są zróżnicowane, co pozwala na dostosowanie poziomu trudności do wieku i umiejętności uczniów.
DAILY ACTIVITIES
Słownictwo
- Czynności dnia codziennego: get up, get dressed, go to school, have breakfast, have lunch, have dinner, go home, watch TV, do homework, go to bed, have a shower, hang out with friends, have a break, have a music lesson
- Planowanie dnia: I get up at seven o’clock. I have a shower at half past seven. I have breakfast at eight o’clock.
Ćwiczenie odpowiedzi na pytania:
- Jak zapytać po angielsku o godzinę? “What time is it?”
- Pytania o czynności rutynowe. “What time do you…?”, “What time does he/she….?”
Przykładowe ćwiczenia:
- W jednym z ćwiczeń, dzieci uczą się słownictwa związane z codziennymi czynnościami poprzez tworzenie multimedialnych zdjęć i umieszczanie ich w albumie. Dzięki temu ćwiczeniu dzieci nie tylko poznają nowe słówka, ale także utrwalają ich wymowę oraz zapamiętują ich znaczenie w kontekście codziennego życia.
- Inną metodą, którą wykorzystujemy, jest gra typu memory. Dzieci poprzez tę grę utrwalają nazwy aktywności i wyrażeń czasowych w języku angielskim. Odkrywanie kart i odnajdywanie par obrazków wspiera rozwój pamięci oraz umiejętności rozpoznawania słów, a jednocześnie pomaga w poprawnym wymawianiu wyrażeń.
- W kolejnym ćwiczeniu dzieci rozwijają umiejętność rozumienia ze słuchu poprzez układanie planu dnia na podstawie nagrania. Dzięki temu dzieci nie tylko uczą się praktycznych zwrotów i wyrażeń związanych z harmonogramem dnia, ale także doskonalą umiejętność rozumienia mówionego języka angielskiego.
Opis oprogramowania:
Typ licencji
Oprogramowanie „Angielski dla dzieci – Holiday, Week and Month, Weather, Diseases, Professions, Daily Activities” w wersji Online posiada licencję dla użytkowników indywidualnych ważną przez 12 miesięcy. Wersja Pro zawiera dwa warianty: dostęp online oraz pendrive z programem do używania offline. Licencja na dostęp online jest 12-miesięczna, podczas gdy licencja na pendrive jest bezterminowa.
Typ nośnika
Wersja Online: internetowy dostęp do platformy edukacyjnej, brak fizycznego nośnika.
Wersja Pro: zapewnia zarówno dostęp online, jak i pendrive z oprogramowaniem, które można zainstalować na komputerze za pomocą klucza aktywacyjnego.
Ilość stanowisk offline
Wersja Pro (oprócz stanowiska online) oferuje 1 stanowisko offline. Oprogramowanie należy przenieść z pendrive’a na dysk komputera z systemem Windows. Po wpisaniu numeru seryjnego można korzystać z programu na tym urządzeniu bez połączenia z Internetem. Oprogramowanie w wersji Online nie zawiera stanowiska offline.
Ilość stanowisk online
Oprogramowanie „Angielski dla dzieci – Holiday, Week and Month, Weather, Diseases, Professions, Daily Activities” zapewnia w każdej opcji (Online, Pro) 2 miejsca online dla użytkowników indywidualnych: jedno dla dziecka, które za rozwiązywanie interaktywnych gier i quizów edukacyjnych zdobywa punkty i otrzymuje nagrody oraz jedno dla rodzica/opiekuna, który wspiera naukę i śledzi postępy dziecka.
Sposób użytkowania oprogramowania
Wersja Online oprogramowania „Angielski dla dzieci – Holiday, Week and Month, Weather, Diseases, Professions, Daily Activities” działa na wszystkich urządzeniach z systemami operacyjnymi Windows, MacOS, iOS, Android: komputerze, tablecie i smartfonie. Zapewnia dostęp online dla rodziców/ opiekunów, co umożliwia monitorowanie postępów ucznia oraz dostosowywanie materiałów edukacyjnych do jego indywidualnych potrzeb. Eliminuje konieczność instalacji oprogramowania na konkretnym urządzeniu, co pozwala na dostęp do dodatkowych funkcji i zasobów edukacyjnych online.
Wersja Pro zawiera dostęp online oraz pendrive’a z oprogramowaniem, które po przegraniu na dysk komputera z systemem Windows i wpisaniu numeru seryjnego, umożliwia korzystanie z programu offline. Użytkownicy mogą korzystać z programu bez konieczności uzyskania dostępu do Internetu, w dowolnym miejscu, co jest przydatne np. w podróży. Dodatkowo, eliminuje to problemy z niestabilnym połączeniem internetowym. Dzięki temu użytkownicy są bardziej niezależni od warunków zewnętrznych i mogą bez przeszkód korzystać z oprogramowania w różnych sytuacjach. Wersja Pro zawiera również dostęp do ćwiczeń online, które są zgodne z oprogramowaniem dostarczanym na pendrivie, co zapewnia płynność i łatwość przejścia między trybami pracy.
Funkcje oprogramowania
Ćwiczenia edukacyjne online na komputer, tablet, smartfon – bez konieczności instalacji oprogramowania.
Monitorowanie postępów dziecka przez rodziców/ opiekunów.
Możliwość korzystania z ćwiczeń interaktywnych bez połączenia z Internetem (wersja Pro).
Automatyczna kontrola poprawności wykonania zadania.
Nauczanie dostosowane do indywidualnych potrzeb dzieci.
Bogata i zachęcająca do nauki szata graficzna.
Grywalizacja w postaci punktów i nagród za rozwiązywanie ćwiczeń.
Materiał edukacyjny uporządkowany według podziału na przedmioty, klasy i tematy szkolne.
Czytelne instrukcje quizów i gier: tekstowe, obrazkowe, w postaci samouczków.
Stopniowe zwiększanie trudności.
Materiał dostosowany do nauki uczniów zagrożonych ryzykiem wystąpienia dysleksji oraz wykazujących specjalne potrzeby edukacyjne.
Zalety naszego oprogramowania:
Program „Angielski dla dzieci – Holiday, Week and Month, Weather, Diseases, Professions, Daily Activities” ma wiele zalet, które sprawiają, że nauka staje się ciekawa i efektywna:
- Praktyczność: koncentruje się na zdobywaniu i utrwalaniu praktycznej wiedzy językowej, która jest przydatna w codziennym życiu.
- Interaktywność: zawiera angażujące ćwiczenia wymagające aktywności umysłowej, co sprawia, że nauka jest bardziej interesująca i angażująca.
- Zróżnicowanie: obejmuje szeroki zakres zadań i aktywności, dzięki czemu koresponduje z różnorodnymi potrzebami uczniów.
- Stopniowe zwiększanie trudności: program jest zaplanowany tak, aby stopniowo podnosić poziom trudności, co sprzyja efektywnemu rozwojowi umiejętności językowych.
- Multimedialność: wykorzystuje grafiki, nagrania i animacje, urozmaicając proces nauki i ułatwiając zrozumienie materiału.
- Motywujący do nauki: zawiera elementy grywalizacji, które motywują dzieci do nauki i angażują je w proces zdobywania wiedzy.
- Skuteczność: multimedialne materiały pomagają lepiej przyswajać wiedzę i ułatwiają zrozumienie trudnych kwestii językowych.
- Dostosowanie do indywidualnych potrzeb: ćwiczenia są dostosowane do poziomu rozwoju dziecka w wieku 5–9 lat, co pozwala na zwiększenie efektywności nauki.