Gry edukacyjne online | Pakiet: Polski, Matematyka, Przyroda
180,00 zł
Oprogramowanie multimedialne „Gry edukacyjne ONLINE | Pakiet” łączy, w formie dostępu do platformy e-learningowej, wszystkie pakiety z oprogramowaniem przeznaczonym do nauki: języka polskiego, matematyki oraz przyrody w klasach 0–3. Ćwiczenia do tych przedmiotów są uporządkowane pod względem podziału na klasy i tematy, zapewniając odpowiednie stopniowanie trudności materiału w kolejności: prezentacja, trening, systematyzacja i sprawdzenie wiedzy.
Nauka z programem „Gry edukacyjne online”, dzięki starannie przygotowanym materiałom edukacyjnym, grywalizacji i atrakcyjnej szacie graficznej, jest skuteczna, przyjemna i angażująca. Platforma e-learningowa umożliwia grywalizację, nagradzając za rozwiązane zadania wirtualnymi diamentami, a także przyznając medale za wszechstronność, systematyczność i poprawność oraz wysokie miejsca w rankingach. Sprawia to, że motywacja do nauki nie słabnie. Dzięki interaktywnym ćwiczeniom uczniowie mogą aktywnie uczestniczyć w procesie edukacyjnym, co również zwiększa ich mobilizację i skuteczność przyswajania wiedzy. Interaktywność ćwiczeń pozwala na uzyskanie natychmiastowej informacji zwrotnej, co pomaga dzieciom w szybszym opanowaniu i utrwaleniu materiału.
Ciekawa, dostosowana do wieku i zróżnicowana szata graficzna zamienia tradycyjną naukę w przygodę, np. w kosmosie, na dzikim zachodzie czy wśród piratów. Wszystkie quizy można rozwiązywać wielokrotnie i w dowolnej kolejności.
Zaletą ćwiczeń rozwiązywanych na platformie e-learningowej jest również to, że rodzice mogą nadzorować naukę dziecka, wybierać i zlecać zadania oraz korzystać z raportów, aby sprawdzić, czy rozwiązało ono zadania i jakie osiągnęło wyniki.
Wybierz swój wariant:
SKU: GEPAK
Kategorie: 5-9 lat, Dla Osób Prywatnych, Programy multimedialne
- Element listy #1
- Element listy #1
- Element listy #1
Zawartość zestawu:
- „Gry edukacyjne online | Pakiet” dla użytkowników indywidualnych to 825 quizów interaktywnych (ponad 8000 zadań) obejmujących zagadnienia wymagane w programie klas 0–3 w obszarze edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej.
- Program zawiera ćwiczenia interaktywne, typu: przeciągnij i upuść, wpisz, uzupełnij, wybierz, połącz liniami, połącz w pary, krzyżówka, wykreślanka, grafy, gry na czas i wiele innych.
- Program występuje wyłącznie w wersji Online z elektronicznym dostępem do platformy e-learningowej dla 2 użytkowników: dziecka, które wykonuje ćwiczenia, zbiera punkty i nagrody, uczestniczy w grywalizacji oraz rodzica/ opiekuna, który wspiera proces nauki, np. wskazując ćwiczenia do wykonania.
- Zobacz na platformie online ćwiczenia z edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej.
Cechy produktu:
- Zakres ćwiczeń programu „Gry edukacyjne online | Pakiet” jest zgodny z podstawą programową: dobór treści został dostosowany do wymagań w obszarze edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej na etapie edukacji wczesnoszkolnej, a sposób organizacji zadań, uporządkowanych pod względem podziału na przedmioty i klasy, umożliwia stopniowe rozwijanie umiejętności wymaganych na tym etapie kształcenia.
- Program doskonale sprawdza się również w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, którzy są zagrożeni wystąpieniem dysleksji, dysortografii i dyskalkulii.
- Interaktywne quizy i gry edukacyjne pozwalają na połączenie nauki z zabawą, a także angażują i zachęcają do aktywnego udziału w zdobywaniu wiedzy, co pozytywnie wpływa na skuteczność i efektywność nauki.
- Program multimedialny stanowi największy na rynku wybór angażujących materiałów w obszarze edukacji wczesnoszkolnej.
- Program „Gry edukacyjne online | Pakiet: Polski, Matematyka, Przyroda” w połączeniu z programem „Angielski online dla dzieci | All-in-One” tworzy kompleksowy pakiet edukacyjny, doskonale dostosowany do potrzeb dzieci w wieku 5–9 lat.
Zakres merytoryczny programu:
Oprogramowanie „Gry edukacyjne online | Pakiet” składa się z trzech, dostępnych również osobno, programów: Edukacja Polonistyczna, Edukacja Matematyczna oraz Edukacja Przyrodnicza, do których dziecko ma dostęp na platformie e-learningowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu dzieci mogą korzystać z wszystkich niezbędnych treści, uporządkowanych zgodnie z podziałem na przedmioty i klasy. Zakres merytoryczny oprogramowania w pełni odpowiada treściom pojedynczych programów.
JĘZYK POLSKI
KLASA 1
Nauka alfabetu, czytania, pisania, sylaby, rodzaje głosek. Zadania i quizy przeznaczone do nauki liter polskiego alfabetu, polegające na rozpoznawaniu liter, dopasowywaniu odpowiednich małych i wielkich liter, poznawaniu pisowni wyrazów, a także na układaniu wyrazów z podanych literek. Nauka czytania w oparciu o sylaby, dzielenie wyrazów na sylaby, rozpoznawanie samogłosek i spółgłosek.
Materiał jest ćwiczony w oparciu o wybrane szeregi liter, tak, żeby umożliwić dziecku stopniowe poznawanie całego alfabetu, natomiast jako podsumowanie do rozwiązania udostępniono zadania obejmujące cały alfabet.
KLASA 2
Program zawiera główne działy z zakresu edukacji polonistycznej: wyjątki ortograficzne, litery, głoski, sylaby, części mowy oraz budowę zdań.
Ćwiczenia ortograficzne obejmują zasady pisowni „rz” i „ż”, „u” i „ó” oraz „ch” i „h”, ponadto dzieci ćwiczą dzielenie wyrazów na litery, głoski i sylaby, rozpoznawanie samogłosek i spółgłosek, naukę alfabetu dla dzieci, a także sylabizowanie i tworzenie wyrazów z sylab. Quizy uwzględniają także materiał dotyczący rozpoznawania odmiennych i nieodmiennych części mowy, budowy i szyku zdań oraz użycia znaków interpunkcyjnych dostosowanych do rodzaju zdania.
KLASA 3
Program obejmuje główne działy w zakresie edukacji polonistycznej i zapewnia możliwość rozwijania umiejętności opanowanych w klasie drugiej w zakresie wyrazów, których pisownia może sprawiać trudność, a także liter, głosek, sylab, części mowy, budowy zdań oraz tworzenia różnych form pisemnych. Ćwiczenia ortograficzne dotyczą zasad pisowni „rz” i „ż, „u” i „ó” oraz „ch” i „h”, rozwijane są kompetencje w zakresie dzielenia wyrazów na sylaby oraz układania wyrazów z sylab, przy czym szczególny nacisk kładziony jest na zdolność rozróżniania odmiennych i nieodmiennych części mowy. Uczniowie ćwiczą rozpoznawanie rzeczowników, czasowników, przymiotników, przysłówków i przyimków w zdaniu, a także uczą się odmieniać części mowy i stosować je w poprawnej formie. Quizy umożliwiają także opanowanie umiejętności poprawnego formułowania zdań pojedynczych i złożonych, jak również rozpoznawanie i tworzenie krótkich form pisemnych, takich jak ogłoszenie, zaproszenie czy list.
MATEMATYKA
KLASA 1
Quizy interaktywne przeznaczone do nauki matematyki przez zabawę: rozumienie liczb, posługiwanie się liczbami, liczenie, dodawanie i odejmowanie, nazywanie i rozpoznawanie figur geometrycznych, odczytywanie godzin na zegarze, nazywanie miesięcy i dni tygodnia, posługiwanie się kalendarzem, obliczenia pieniężne, wirtualna nauka mierzenia i ważenia.
KLASA 2
Ćwiczenia na rozumienie stosunków przestrzennych i cech wielkościowych, a także rozumienie liczb i ich własności. Quizy do nauki szybkich rachunków pamięciowych: dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia, udowadniające, że można je ćwiczyć również w trakcie wykonywania obliczeń praktycznych na pieniądzach, mierzenia długości oraz odczytywania temperatury. Gry rozwijające znajomość geometrii: rozumienie pojęć geometrycznych, rozpoznawanie figur, liczenie ich boków, układanie figur z elementów.
KLASA 3
Quizy rozwijające umiejętności matematyczne: stosunki przestrzenne, cechy wielkościowe, obliczenia pamięciowe, kolejność wykonywania działań i sprytne sposoby na szybsze liczenie, obliczanie obwodu figury geometrycznej, tworzenie symetrycznych rysunków. Gry interaktywne służące do nauki matematyki w praktyce: proste zadania tekstowe, zastosowanie matematyki w sytuacjach życiowych oraz różnych obszarach edukacji, ćwiczenia z umiejętności posługiwania się z kalendarzem i zegarem, obliczenia pieniężne, ćwiczenia z miar.
PRZYRODA
KLASA 1
Wprowadzenie dziecka w świat fauny i flory. Zadania i quizy przeznaczone do nauki pojęć i terminów dotyczących rytmu życia przyrody, zmienności pór roku, a także rozumienia określonych zjawisk atmosferycznych. Ćwiczenia obejmują także takie zagadnienia, jak: przyroda ożywiona i nieożywiona, układ słoneczny, zdrowy tryb życia oraz zmysły człowieka.
KLASA 2
Quizy edukacyjne dotyczące takich tematów, jak: rozpoznawanie wybranych zwierząt i roślin w ich naturalnym środowisku przyrodniczym, rozpoznawanie wybranych ekosystemów i ich funkcji (np. las i warstwy lasu), ochrona przyrody, segregowanie odpadów, odnawialne i nieodnawialne źródła energii, zjawiska atmosferyczne i pogoda, pory roku, kierunki świata, krajobrazy Polski, zdrowe żywienie.
KLASA 3
Zadania rozszerzające wiadomości o roślinach (rośliny zbożowe, oleiste, okopowe, drzewa liściaste i iglaste, grzyby jadalne i niejadalne), quizy o zwierzętach ze wszystkich kontynentów, elementy podstaw geografii, mapa Polski, flagi i stolice wybranych państw; podstawowe informacje o budowie anatomicznej człowieka.
Opis oprogramowania:
Typ licencji
Oprogramowanie „Gry edukacyjne online Pakiet” jest, dla użytkowników indywidualnych, objęte licencją ważną przez 12 miesięcy. Warunki Licencji:
Przeznaczenie: Licencja przeznaczona wyłącznie dla klientów indywidualnych.
Uprawnienia Użytkownika: Licencja umożliwia jednoczesne korzystanie z oprogramowania przez jednego zalogowanego użytkownika oraz jego rodzica/ opiekuna.
Ograniczenie Czasowe: Licencja ma ograniczony czasowo dostęp do platformy e-learningowej, zgodnie z wykupionym okresem trwania dostępu.
Zakaz Użytkowania Instytucjonalnego: Oprogramowanie nie może być używane w instytucjach, szkołach, poradniach ani w żadnych innych placówkach o charakterze instytucjonalnym.
Zakaz Użytkowania Grupowego: Licencja nie pozwala na wykorzystywanie oprogramowania w sposób publiczny, w grupach, w celach edukacyjnych lub innych, poza kręgiem rodzinnym.
Zakaz Wykorzystywania Komercyjnego: Oprogramowanie nie może być wykorzystywane do prowadzenia działalności gospodarczej, uzyskiwania przychodu ani żadnych innych celów komercyjnych.
Korzystanie z oprogramowania „Gry edukacyjne online | Pakiet” w sposób niezgodny z powyższymi warunkami jest zabronione i stanowi naruszenie licencji.
Typ nośnika
Program „Gry edukacyjne online | Pakiet” dla użytkowników indywidualnych nie jest dostarczany na nośniku zewnętrznym, działa wyłącznie w formie dostępu online do platformy e-learningowej.
Ilość stanowisk offline
Program „Gry edukacyjne online | Pakiet” dla użytkowników indywidualnych nie zawiera wersji offline. Jest dostępny wyłącznie online na platformie e-learningowej.
Ilość stanowisk online
Oprogramowanie „Gry edukacyjne online | Pakiet” zapewnia 2 stanowiska online dla użytkowników indywidualnych: jedno dla dziecka, które za rozwiązywanie interaktywnych gier i quizów edukacyjnych zdobywa punkty i otrzymuje nagrody oraz jedno dla rodzica/ opiekuna, który może wspierać proces nauki monitorować postępy dziecka.
Sposób użytkowania oprogramowania
Program „Gry edukacyjne online | Pakiet” działa na wszystkich urządzeniach z systemami operacyjnymi Windows, MacOS, iOS, Android: komputerze, tablecie i smartfonie. Zapewnia dostęp online dla rodziców/ opiekunów, co umożliwia monitorowanie postępów ucznia oraz dostosowywanie materiałów edukacyjnych do jego indywidualnych potrzeb. Eliminuje również konieczność instalacji oprogramowania na konkretnym urządzeniu, co pozwala na dostęp online do dodatkowych funkcji i zasobów edukacyjnych.
Funkcje oprogramowania
Dostęp do Platformy E-learningowej – program jest dostępny jako platforma e-learningowa online, zapewniająca łatwy dostęp do materiałów edukacyjnych niezależnie od urządzenia, przy pomocy którego nawiązana została łączność z Internetem.
Automatyczna Kontrola Poprawności – system automatycznie sprawdza poprawność wykonanych zadań, dostarczając informacji zwrotnych, takich jak: „zadanie poprawnie rozwiązane”, „zadanie niepoprawnie rozwiązane” oraz podając szczegóły dotyczące poziomu osiągniętego przez ucznia,
Monitorowanie Quizów – program stosuje oznaczenia quizów, które były rozwiązywane, rejestruje liczbę prób ich rozwiązania oraz wynik najlepszej próby.
Panel dla Rodzica/ Opiekuna – rodzice lub opiekunowie mają możliwość wyboru najbardziej odpowiednich materiałów oraz zlecania dzieciom wykonania quizów. Mogą też określić czas przeznaczony na wykonanie zadania. Panel umożliwia dostęp do szczegółowych raportów, które pokazują postępy dziecka i wyniki jego pracy.
Indywidualizacja potrzeb – duże zróżnicowanie materiału i stopnia jego trudności pozwala na dostosowanie sposobu przekazywania wiedzy do indywidualnych potrzeb dzieci.
Atrakcyjna szata graficzna – obrazy i animacje zachęcają do nauki.
Grywalizacja – zdobywanie punktów i nagród za rozwiązywanie ćwiczeń motywuje do bardziej intensywnego wysiłku.
Podział treści – materiał edukacyjny został uporządkowany zgodnie z podziałem na przedmioty, klasy i tematy szkolne.
Czytelne instrukcje – instrukcje quizów i gier mogą mieć formę tekstową, obrazkową lub przybierać postać samouczków.
Stopniowa progresja trudności – ćwiczenia są ułożone w następującej kolejności: prezentacja i wprowadzenie, systematyzacja i utrwalenie oraz sprawdzenie wiedzy.
Program dla każdego dziecka – materiał jest dostosowany do pracy z uczniami zagrożonymi wystąpieniem dysleksji oraz wykazującymi specjalne potrzeby edukacyjne.
Zalety naszego oprogramowania:
Oprogramowanie „Gry edukacyjne online | Pakiet” to kompleksowy zestaw ćwiczeń interaktywnych, skoncentrowanych na kształtowaniu kluczowych umiejętności dzieci uczęszczających do młodszych klas szkoły podstawowej.
Oprogramowanie dostosowuje rodzaj i poziom zadań do potrzeb i umiejętności dziecka, dzięki czemu może ono rozwijać się zgodnie ze swoimi możliwościami.
Nauka przez zabawę oraz interaktywność sprawiają, że dzieci angażują się w proces nauczania i chętnie rozwiązują zadania w ciekawej i przystępnej formie gier, quizów czy zagadek.
Oprogramowanie wykorzystuje natychmiastową informację zwrotną, co umożliwia szybkie wyeliminowanie błędów i lepsze zrozumienie omawianych treści.
Dla zwiększenia zainteresowania i motywacji uczniów oprogramowanie zostało wyposażone w elementy grywalizacji: punkty za rozwiązane ćwiczenia, nagrody za systematyczność i wszechstronność, rankingi.
Program „Gry edukacyjne online | Pakiet” wspomaga wszechstronny rozwój najmłodszych uczniów i kształtuje ich pozytywne nastawienie do nauki już na wczesnym etapie edukacji.
Wszystko to sprawia, że uczniowie nie tylko zdobywają wiedzę w atrakcyjny dla siebie sposób, ale też rozwijają umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, a satysfakcjonujące rezultaty pozytywnie wpływają na poziom ich wiary we własne możliwości.