fbpx

Ćwiczenia logopedyczne

990,00 1490,00 

Oprogramowanie multimedialne ĆWICZENIA LOGOPEDYCZNE to propozycja dla logopedów, rodziców i pedagogów, którzy szukają nowoczesnych rozwiązań, dzięki którym będą mogli pracować z dziećmi nad poprawą płynności mówienia, strukturą dźwiękową słów oraz przetwarzaniem informacji słownych. Proponujemy takie narzędzia wspierające rozwój umiejętności językowych i komunikacyjnych, jak: ćwiczenia oddechowe, emisji głosu, dykcyjne i artykulacyjne oraz trening uwagi słuchowej. Dzięki dostępności ćwiczeń online można z nich korzystać zawsze wtedy, gdy dzieci potrzebują wsparcia w nauce.

Oddech z relaksacją – Logopedyczne ćwiczenia oddechowe, stworzone z myślą o wspieraniu rozwoju umiejętności mowy u dzieci. Interaktywne ćwiczenia oddechowe pomagają poprawić emisję głosu, dykcję, artykulację oraz koncentrację słuchową, przyczyniając się do płynnego rozwijania procesów mowy. Dzieci czerpią radość z treningu logopedycznego dzięki zabawnej formie ćwiczeń, podczas których naśladują dźwięki, kontrolują oddech i zwiększają świadomość oddychania. Quizy motywują do nauki oraz pomagają dzieciom w opanowywaniu technik relaksacyjnych.

Oddech i emisja głosu – Ćwiczenia logopedyczne, które kształtują prawidłową emisję głosu i poprawiają mowę. Pomagają w zwiększeniu siły głosu, doskonalą dykcję, artykulację, rozwijają wyobraźnię i usprawniają oddychanie. Ćwiczenia koncentrują się także na pogłębianiu fazy oddechowej, rozwijaniu koordynacji oko-ręka, usprawnianiu ruchomych narządów artykulacyjnych i treningu języka. Poprzez powtarzanie za lektorem w różnych tempach, uczą elastyczności przepony oraz rozwijają szybkość i precyzję w wymowie samogłosek. W ćwiczeniach, gdzie uczniowie powtarzają sekwencje wyrazów na jednym wydechu, rozwijają umiejętność utrzymania płynności mowy przy różnych prędkościach.

Dykcja – Ćwiczenia dotyczące poprawy dykcji obejmują powtarzanie za lektorem łamańców językowych, gdzie tempo stopniowo wzrasta. Wizualizacja szybszego tempa pomaga w skutecznym dostosowywaniu się do zadania. Opierając się na relacji wzrok-słuch, ćwiczenia te poprawiają umiejętności słuchania, czytania i precyzyjnego wyrażania się werbalnie. Quizy stanowią efektywną pomoc w korygowaniu wad wymowy, rozwijaniu intonacji oraz ekspresji mowy. Trening zaczyna się od wysłuchania lektora, po czym uczniowie czytają lub powtarzają zgodnie z tempem narzuconym przez animację. Ćwiczenia są dostępne w trzech różnych prędkościach, co umożliwia dopasowanie ich do indywidualnych preferencji i potrzeb każdego ucznia.

Artykulacja – Logopedyczne ćwiczenia artykulacyjne zaprojektowane są w celu korekcji i kompensacji zaburzeń między umiejętnościami mówienia, czytania i słuchania. Quizy są zróżnicowane pod względem stylów sensorycznych (wzrokowego i/lub słuchowego), skupiają się na rozwijaniu percepcyjno-motorycznych funkcji, uelastycznianiu przepony, rozwoju umiejętności artykulacyjnych, fonematycznych oraz integracji funkcji słuchowo-wzrokowych u ucznia. Ćwiczenia polegają na powtarzaniu słów i dźwięków w różnych tempach, naśladowaniu odgłosów zwierząt oraz rozwiązywaniu zagadek poprzez przeciąganie brakujących liter na planszy. Całość ma na celu stymulowanie procesów przetwarzania informacji oraz rozwijanie umiejętności językowych i komunikacyjnych ucznia.

Uwaga słuchowa – Ćwiczenia logopedyczne skupiające się na rozwijaniu uwagi słuchowej u dzieci, umożliwiają dzieciom rozróżnianie brzmienia podobnych wyrazów i stosowanie poprawnej wymowy. Zestaw obejmuje ćwiczenia wspierające rozwój funkcji percepcyjno-motorycznych, umożliwiając korektę i kompensację zaburzeń między umiejętnościami mówienia, czytania i słuchania. Poziom trudności stopniowo rośnie, pozwalając dzieciom doskonalić uwagę słuchową we własnym tempie. Zadania obejmują m.in. układanie historyjki obrazkowej zgodnie z kolejnością usłyszanych zdarzeń, rozpoznawanie samogłosek, łączenie wyrazów z tą samą głoską, określanie liczby sylab w wyrazie, rozpoznawanie powtarzających się wyrazów, łączenie rymujących się słów oraz uzupełnianie wyrazów odpowiednimi głoskami.

Wybierz swój wariant:

Wersja Standarad
Oprogramowanie na pendrivie, licencja bezterminowa, działa offline na 3 komputerach z systemem Windows.

Wersja Online
Oprogramowanie online na dowolne urządzenie, licencja na 12 miesięcy, 3 konta nauczycielskie, 50 kont uczniowskich. Istnieje możliwość konfiguracji ilości kont.

Wersja Pro
Łączy wersje Standard i Online.

  • Oprogramowanie na pendrivie, licencja bezterminowa, działa offline na 3 komputerach z systemem Windows.
  • Oprogramowanie online na dowolne urządzenie, licencja na 12 miesięcy, 3 konta nauczycielskie, 50 kont uczniowskich. Istnieje możliwość konfiguracji ilości kont.

Suma:

Zawartość zestawu:

Ćwiczenia logopedyczne (set)
  • Ponad 500 zadań/ ekranów w 52 interaktywnych quizach logopedycznych pomagających poprawić emisję głosu, dykcję, artykulację oraz koncentrację słuchową, i przyczyniających się do płynnego rozwijania procesów mowy.
  • Zawartość pakietu oprogramowania zależy od wersji (Standard, Online, Pro). Wersja Standard zawiera pendrive’a z oprogramowaniem, który umożliwia łatwą instalację oprogramowania na szkolnych komputerach. Wersja Online jest dostarczana elektronicznie poprzez dane logowania do konta, na którym znajdują się zamówione stanowiska dla nauczycieli i uczniów. Wersja Pro stanowi kombinację obu wersji, zapewniając zarówno pendrive’a, jak i dostęp do konta online. Pendrive umożliwiający łatwą instalację oprogramowania na szkolnych komputerach.
  • Zestaw artykułów dotyczących diagnozowania i terapii dysleksji.
  • Dostęp do narzędzia diagnostycznego online, które umożliwia wstępną diagnozę dysleksji.
  • Zobacz również inne EduProgramy terapeutyczno-edukacyjne.

Cechy produktu:

  • Nasze ćwiczenia logopedyczne to kompleksowy program, który rozwija umiejętności mowy, m.in. poprawia emisję głosu, dykcję, artykulację i koncentrację słuchową oraz wspomaga naukę i zwiększa skuteczność technik relaksacyjnych.
  • Program nadaje się do wykorzystania na zajęciach wyrównawczych lub korekcyjno-kompensacyjnych, a także doskonale sprawdza się podczas pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
  • Interaktywne quizy logopedyczne pozwalają połączyć naukę z zabawą, angażują i zachęcają do aktywnego udziału w terapii, co pozytywnie wpływa na jej skuteczność i efektywność.
  • Szeroki wybór ciekawych quizów logopedycznych sprawia, że zajęcia są bardziej atrakcyjne dla uczniów, a Nauczyciele korzystają z gotowego innowacyjnego rozwiązania, które efektywnie wspomaga rozwój umiejętności komunikacyjnych u uczniów, łącząc interaktywne ćwiczenia logopedyczne z indywidualnym podejściem do potrzeb każdego dziecka.

Zakres merytoryczny programu:

Ćwiczenia ODDECHOWE z RELAKSACJĄ – Nasz autorski zestaw oddechowych ćwiczeń logopedycznych online to wspaniała propozycja dla dzieci, które potrzebują wsparcia w rozwijaniu umiejętności mowy. Interaktywne ćwiczenia oddechowe pozwolą poprawić emisję głosu, dykcję, artykulację oraz koncentrację na słuchu, co przyczyni się do płynnego rozwijania procesów mowy. Interaktywna forma ćwiczeń sprawi dziecku przyjemność i zwiększy jego motywację do nauki.

  • Ćwiczenie z pociągiem: naśladując dźwięk jadącego pociągu, uczeń kontroluje wdychane i wydychane powietrze oraz zwiększa swoją świadomość oddychania.
  • Ćwiczenie na oddychanie: uczeń wykonuje ćwiczenia oddechowe prezentowane na ekranie, zwiększając przy tym swoją świadomość oddychania oraz ucząc się samodzielnego zmniejszania poziomu stresu.
  • Ćwiczenie z dmuchawcami: uczeń wykonuje ćwiczenie dmuchania w wirtualne dmuchawce, ucząc się przy tym, jak kontrolować wdychane oraz wydychane powietrze. Ćwiczenie zwiększa świadomość oddychania.
  • Ćwiczenie w wirtualnym lesie: uczeń wykonuje ćwiczenia oddechowe prezentowane na ekranie ‒ nauka kontroli wdychanego i wydychanego powietrza, co zwiększa jego świadomość oddychania.

Ćwiczenia EMISJI GŁOSU –Ćwiczenia logopedyczne z tego działu to nasza propozycja dla logopedów, rodziców i pedagogów, którzy poprzez poprawę emisji głosu chcą wykształcić u swoich uczniów lub pociech prawidłowy sposób mówienia. Nasze ćwiczenia logopedyczne pozwolą zwiększyć siłę głosu, poprawić dykcję i artykulację. Dodatkowym atutem jest możliwość korzystania z nich w dowolnym miejscu i czasie.

  • Ćwiczenie z herbatą: uczeń dmucha w parę unoszącą się nad herbatą, rozwijając swoją wyobraźnię oraz usprawniając oddychanie.
  • Ćwiczenie z łódką: uczeń wykonuje ćwiczenie oddechowe prezentowane na ekranie.
  • Ćwiczenie z wężem: uczeń syczy jak wąż, pogłębiając fazę oddechową oraz rozwijając koordynację oko-ręka.
  • Ćwiczenie z balonami: uczeń dmucha w wirtualne balony, dzięki czemu usprawnia swoje oddychanie.
  • Sprzątanie pokoju: zadaniem ucznia jest „wirtualne posprzątanie pokoju sterowane oddychaniem”. Ćwiczenie usprawniające ruchome narządy artykulacyjne.
  • Ćwiczenie z rybkami: w tym ćwiczeniu uczeń rozwija również myślenie matematyczne oraz usprawnia koordynację wzrokowo-ruchową.
  • Ćwiczenie z lodami: w ćwiczeniu tym uczeń rozwija swoją wyobraźnię oraz ćwiczy sprawność języka.
  • Powtarzaj za lektorem: zadaniem ucznia jest powtarzanie za lektorem w określonym tempie głoski „p”. Jest to ćwiczenie uelastyczniające przeponę.
  • Powtarzanie par samogłosek: zadaniem ucznia jest powtarzanie za lektorem w coraz szybszym tempie par samogłosek: „ai-ia”, potem „au-ua”, a na końcu „ui-iu”.
  • a a, aa: zadaniem ucznia jest powtarzanie za lektorem par samogłosek najpierw rozdzielnie, później łącznie.
  • Samogłoski (1): zadaniem ucznia jest powtarzanie za lektorem w coraz szybszym tempie układu samogłosek.
  • Samogłoski (2): zadaniem ucznia jest powtarzanie za lektorem w coraz szybszym tempie układu samogłosek.
  • Klaps, klips, klops: uczeń na jednym wydechu wypowiada sekwencję wyrazów najpierw wolno, później szybko.
  • Ile jaj jest w koszyku? Uczeń usprawnia dynamikę wydechu licząc kurze jaja w koszyku.
  • Wróbelek Walerek: uczeń usprawnia dynamikę wydechu mówiąc wierszyk o Wróbelku Walerku.

Ćwiczenia DYKCYJNE – Nasze autorskie ćwiczenia dykcyjne polegają na powtarzaniu za lektorem łamańców językowych. Tempo powtarzania za lektorem rośnie, lecz wizualizacja coraz szybszego tempa powtarzania pomaga sprostać zadaniu. Ćwiczenia dykcyjne, bazując na relacji sensorycznej wzrok-słuch, poprawiają umiejętności słuchania, czytania i poprawnego dykcyjnie mówienia. Ćwiczenia logopedyczne na dykcję skutecznie pomogą każdemu dziecku skorygować wady wymowy oraz rozwinąć właściwą intonację i ekspresję mowy.

  • Włóż Płaszcz w Deszcz: lektor czyta – uczeń słucha, potem uczeń czyta wg animacji nadającej tempo. Trzy zróżnicowania tempa.
  • Suszarnia Suszyła Susz: lektor czyta – uczeń słucha, potem uczeń czyta wg animacji nadającej tempo. Trzy zróżnicowania tempa.
  • Lulaj Jolu Lalę: lektor czyta – uczeń słucha, potem uczeń czyta wg animacji nadającej tempo. Trzy zróżnicowania tempa.
  • Dromader z Durbanu: lektor czyta – uczeń słucha, potem uczeń czyta wg animacji nadającej tempo. Dwa zróżnicowania tempa.
  • Przeleciały Trzy Pstre: lektor czyta – uczeń słucha, potem uczeń czyta wg animacji nadającej tempo. Dwa zróżnicowania tempa.
  • Król Karol Kupił Królowej: lektor czyta – uczeń słucha, potem uczeń czyta wg animacji nadającej tempo. Dwa zróżnicowania tempa.
  • Drgawki Kawki Wśród: lektor czyta – uczeń słucha, potem uczeń czyta wg animacji nadającej tempo. Dwa zróżnicowania tempa.
  • Czego Trzeba Strzelcowi: lektor czyta – uczeń słucha, potem uczeń czyta wg animacji nadającej tempo. Dwa zróżnicowania tempa.
  • W Czasie Suszy Suchą: lektor czyta – uczeń słucha, potem uczeń czyta wg animacji nadającej tempo. Dwa zróżnicowania tempa.
  • Rozrewolwerowany Rewolwer: lektor czyta, uczeń słucha, potem uczeń czyta wg animacji nadającej tempo. Dwa zróżnicowania tempa.

Ćwiczenia ARTYKULACYJNE – Ćwiczenia artykulacyjne to jeden z elementów logopedii niezbędnych w poprawie dykcji i artykulacji. Logopedyczne ćwiczenia artykulacyjne są opracowane tak, żeby zwiększać sprawność aparatu artykulacyjnego poprzez wzajemną korektę i kompensowanie zaburzeń zachodzące pomiędzy umiejętnościami: mówienia, czytania i słuchania. Użytkownik może korzystać z różnych stylów sensorycznych: wzrokowego i/lub słuchowego. Wykonywanie ćwiczeń przyczynia się do rozwoju funkcji percepcyjno-motorycznych oraz uelastycznienia przepony, co wpływa na poprawę jakości mowy.

  • Ćwiczenie z psem Fredkiem: uczeń wykonuje ćwiczenia związane z naśladowaniem psa Fredka – wysuwa język i węszy tak długo jak Fredek.
  • Ćwiczenie ze źrebakiem Stefanem: uczeń słucha nagrania, a następnie naśladuje rżenie konia w dwóch różnych tempach. W drugim ćwiczeniu uczeń, ma za zadanie rozwiązać łamigłówkę, polegającą na przejściu labiryntu.
  • Quiz z Jankiem: uczeń słucha nagrania, a następnie w takim samym tempie powtarza jego treść za lektorem. Dwa różne tempa.
  • Wiersz Marii Kownackiej: „Co kotek miał”: Uczeń słucha wiersza, a następnie uzupełnia luki w jego treści wypowiadając „miau”. Uczeń w tym ćwiczeniu rozwija integrację funkcji słuchowo-wzrokowych oraz usprawnia słuch fonematyczny.
  • Powtarzaj za lektorem! Uczeń słucha nagrania, a następnie powtarza jego treść za lektorem, starając się zachować takim samo tempo. W drugim ćwiczeniu uczeń ma za zadanie odnaleźć wszystkie wyrazy zaczynające się na literę „r”.
  • Rozwiąż zagadkę! Uczeń słucha dźwięków, a następnie rozwiązuje zagadki, przeciągając brakujące literki w odpowiednie miejsca.
  • Brakujące wyrazy: uczeń słucha nagrania, a następnie uzupełnia brakujące wyrazy na planszy.
  • Sylabowa zagadka: uczeń ma za zadanie rozwiązać sylabową zagadkę polegającą na ułożeniu podanych sylab tak, by utworzyły wyrazy. Następnie uczeń powtarza słowa, które powstały w ten sposób.
  • Zabawa z sylabami: Uczeń ma za zadanie rozwiązać sylabową zagadkę polegającą na ułożeniu wyrazów z podanych sylab. Następnie je powtarza.
  • Utwórz nowe wyrazy z pierwszych sylab! Uczeń ma za zadanie ułożyć wyrazy z pierwszych sylab podanych słów, a następnie je powtórzyć.
  • Jakie to wyrazy? Uczeń ma za zadanie ułożyć nowe wyrazy z podanych sylab, a następnie je powtórzyć.

Ćwiczenia UWAGI SŁUCHOWEJ – Dzięki ćwiczeniom, które rozwijają uwagę słuchową, dzieci uczą się skupiać uwagę na mowie, rozróżniać brzmienie podobnych wyrazów oraz poprawnie je wymawiać. Nasz Interaktywny zestaw ćwiczeń uwagi słuchowej pomaga dzieciom w rozwoju funkcji percepcyjno-motorycznych – następuje to przez wzajemne korygowanie i kompensowanie zaburzeń, które zachodzi pomiędzy umiejętnościami mówienia, czytania i słuchania. W ramach zestawu ćwiczeń poziom trudności rośnie stopniowo, dzięki czemu dziecko doskonali swoją uwagę słuchową we własnym tempie.

  • Rozbrykany koziołek: uczeń układa historyjkę obrazkową zgodnie z kolejnością usłyszanych zdarzeń.
  • Jaką samogłoskę słyszysz? Uczeń wpisuje w puste okienka samogłoski, jakimi zaczynają się wyrazy, które usłyszał.
  • Koza – kosa: uczeń łączy w pary wyrazy rozpoczynające się tą samą głoską.
  • Jaką samogłoskę słyszysz? Uczeń zaznacza, jaką samogłoskę słyszy na początku, w środku i na końcu wypowiadanych przez lektora wyrazów.
  • Gdzie jest „as”? Uczeń ma za zadanie wskazać wyrazy, w których ukryło się słowo „as”.
  • Ile sylab? Po usłyszeniu wyrazu uczeń musi odpowiedzieć, z ilu sylab składa się dane słowo. 
  • Jaka to sylaba? Na polecenie lektora uczeń musi wpisać w puste okienko odpowiednią sylabę, a następnie stworzyć z nią wyraz.
  • Który wyraz się powtarza? Lektor wymienia szereg wyrazów, z których dwa się powtarzają. Zadaniem ucznia jest przesunąć wyraz, który się powtarza do pustego okienka.
  • Rymy: zadaniem ucznia jest połączenie ze sobą rymujących się wyrazów.

Jaka głoska? Zadaniem ucznia jest uzupełnienie wyrazów odpowiednią głoską i zdecydowanie: „b” czy „p”; „d” czy „t”; „g” czy „k”; „z” czy „s”.

Brak opisu

Opis oprogramowania:

Typ licencji

Oprogramowanie „Ćwiczenia logopedyczne” w wersji Standard (dostarczane na pendrivie) jest licencjonowane bezterminowo dla placówek edukacyjnych. Wersja Online zawiera licencję instytucjonalną ważną przez 12 miesięcy. EduProgram Pro, w zależności od modułu, oferuje bezterminową licencję offline oraz 12-miesięczną licencję online.

Typ nośnika

Wersja Standard: pendrive z instalacją na komputerze przy użyciu klucza aktywacyjnego, do aktywacji wymagany jest dostęp do Internetu

Wersja Online: dostęp online do e-platformy, brak fizycznego nośnika danych

Wersja Pro: pendrive i dostęp online

Ilość stanowisk offline

Wersja Standard oprogramowania „Ćwiczenia logopedyczne” umożliwia użytkownikom korzystanie z 3 stanowisk offline, co oznacza, że program można zainstalować na trzech komputerach stacjonarnych lub laptopach. Dzięki temu użytkownicy mogą pracować bez połączenia z Internetem (oprócz instalacji). Istnieje także opcja zakupu dodatkowych stanowisk offline dla nauczycieli.

Wersja Online oprogramowania nie zawiera stanowisk offline. Użytkownicy mogą korzystać z programu za pośrednictwem platformy edukacyjnej online, co eliminuje potrzebę instalacji na konkretnych komputerach.

Wersja Pro oprogramowania obejmuje stanowiska offline, podobnie jak wersja Standard. Użytkownicy mogą zainstalować program na trzech komputerach stacjonarnych lub laptopach i pracować bez konieczności połączenia z Internetem. Oprócz tego, mają możliwość korzystania z kont online, co pozwala im na uzyskanie dodatkowych funkcji i materiałów edukacyjnych przez Internet.

Ilość stanowisk online

Oprogramowanie „Ćwiczenia logopedyczne” w wersji Online gwarantuje 3 stanowiska online dla nauczycieli i 50 osobistych stanowisk online dla uczniów. Zamawiający mają możliwość zakupienia dodatkowych stanowisk online dla nauczycieli i uczniów.

Wersja Pro daje dostęp do stanowisk offline jak wersja Standard oraz stanowiska online jak wersja EduProgram Online. Zadania online są zgodne z oprogramowaniem na pendrivie. Dostęp online umożliwia śledzenie postępów uczniów i dopasowanie materiałów edukacyjnych do indywidualnych potrzeb każdego z nich.

Wersja Standard nie zawiera stanowisk online.

Sposób użytkowania oprogramowania

Wersja Standard (offline) przeznaczona jest do instalacji na komputerach z systemem Windows. Można jej używać bezpośrednio na komputerze lub wyświetlać na monitorze/ tablicy interaktywnej. Działa bez potrzeby połączenia z Internetem, co czyni  ją rozwiązaniem idealnym do pracy w grupie, podczas której dzieci na zmianę rozwiązują quizy.

Wersja Online działa na komputerach, tabletach i smartfonach z systemami Windows, MacOS, iOS oraz Android. Uczniowie i nauczyciele mają własne konta, co pozwala na samodzielne wykonywanie ćwiczeń i śledzenie wyników.

Wersja Pro łączy funkcje wersji Standard i Online, obejmując offline’ową instalację w systemie Windows oraz dostęp online na różnych urządzeniach i systemach operacyjnych, tym samym zapewniając elastyczne użytkowanie.

Funkcje oprogramowania

Program „Ćwiczenia logopedyczne” ma charakter edukacyjny i terapeutyczny i został wyposażony w automatyczną kontrolę poprawności wykonania zadania.
Jest kompatybilny/ zgodny z tablicą interaktywną, monitorem interaktywnym, projektorem multimedialnym, komputerem, urządzeniami mobilnymi, oraz różnymi systemami operacyjnymi (w zależności od wersji).

Zalety naszego oprogramowania:

Ćwiczenie poprawy oddechu z relaksacją:

  • wspiera rozwój umiejętności mowy u dzieci
  • poprawia emisję głosu, dykcję, artykulację i koncentrację słuchową
  • przez swą zabawną formę motywuje do treningu logopedycznego
  • wspiera naukę i pomaga w opanowywaniu technik relaksacyjnych

Doskonalenia oddechu i emisji głosu:

  • kształtuje prawidłową emisję głosu i poprawia mowę
  • zwiększa siłę głosu, doskonali dykcję, wspomaga prawidłową artykulację i rozwija wyobraźnię
  • pogłębia fazę oddechową i rozwija koordynację oko–ręka
  • uelastycznia przeponę oraz zwiększa szybkość mowy i precyzję w wymowie poprzez trenowanie umiejętności zmian tempa oddechu

Poprawa dykcji:

  • ułatwia opanowanie umiejętności poprawnej artykulacji poprzez powtarzanie za lektorem łamańców językowych
  • pomaga skutecznie dostosować się do zadania dzięki wizualizacji tempa wykonywania zadania
  • wpływa pozytywnie na umiejętności wyrażania się, słuchania i czytania

Ćwiczenie artykulacji:

  • koryguje i kompensuje zaburzenia między umiejętnościami mówienia, czytania i słuchania
  • stymuluje proces przetwarzania informacji
  • rozwija umiejętności językowe i komunikacyjne

Rozwój uwagi słuchowej:

  • pomaga w nauce rozróżniania brzmienia podobnych wyrazów
  • wzmacnia poprawną wymowę
  • stanowi wsparcie rozwoju funkcji percepcyjno-motorycznych
  • umożliwia doskonalenie uwagi słuchowej we własnym tempie dzięki zwiększającemu się poziomowi trudności

Nasze oprogramowania logopedyczne, obejmując interaktywne, zabawne metody treningowe, pozwala na wszechstronny rozwój umiejętności mowy i komunikacji u dzieci.

Zobacz podobne

Ćwiczenia na koncentrację

1450,00 1990,00 

Ćwiczenia ortograficzne klasa 4

Ćwiczenia ortograficzne Klasa 4-6

1450,00 1990,00 

Ćwiczenia do nauki czytania, pisania, liczenia. Ćwiczenia przeciwdziałające dysleksji.

Ćwiczenia do nauki czytania, pisania i liczenia

1450,00 1990,00 

Ćwiczenia ortograficzne dla klas 1-3 szkoły podstawowej. Przeciwdziałanie dysortografii.

Ćwiczenia ortograficzne Klasa 1-3

1450,00 1990,00 

Proponowane EduProgramy

Koszyk
Scroll to Top
https://eduprogramy.pl/demo-gry/log_1_demo